duminică, 18 mai 2014

Studiu de caz: "Sambata seara"

O seara memorabila e aceea in care ti se ofera un cadou neasteptat. O seara memorabila incepe cu : "Si dupa primul pahar de bere...".

Sambata seara
Orele 23.30-3.30
A fost un proces simplu. Am iesit din local, m-am uitat la cer si era senin, dezgolind timid un numar restrans de stele.
Am ales una si am privit-o destul de insistent incat sa imi schimbe sensul si sa ma trezesc intr-o transa de inspiratie pentru cam 4 ore.
Capul imi bubuia, zambetul nu mi l-am pierdut. Afara era mentolat dar am reusit sa transform mentolul intr-o guma ce isi pierde la un moment dat gustul ...si s-a facut cald.
Fata imi era gadilata constant, ochii fascinati se pierdeau in albastrul vremii, urechile auzeau doar muzica.
Sambata perfecta pentru mine a avut loc in alta parte, cu astrul meu inghetat de la care am mostenit o prima experienta, care m-a facut sa-mi dau seama ca e nevoie doar de o atmosfera adecvata ca misterul sa-si faca aparitia si sa ma legene intr-o stare nefireasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu