duminică, 18 noiembrie 2012

Nesiguranta

Nesigranta in mine, in ceea ce fac, in ceea ce spun, in ceea ce gandesc, in formula asta de matematica, in compunerea la romana, in vocabularul meu, in visele mele, in momentul in care ma aflu, in melodia pe care o ascult, in calitatile si defectele mele, in cine am fost si cine sunt, in fiecare pas pe care il fac in afara scolii.


Dar mi-a ramas siguranta in TINE, in sentimentele mele, in visele cu tine, in asteptarile pe care le am, in haina pe care o port, in sfatul pe care il primesc, in iubire, in ura, in admiratie and so on.


Mi-am dat seama ca pot trai si cu asta. Poate nu e destul, dar mie imi ajunge, imi ajunge ceea ce am.

                       

                                 https://www.youtube.com/watch?v=iYBeYSqFluo

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu