luni, 19 noiembrie 2012

Asta e pentru tine

E pentru acea persoana care se uita mereu pe marele meu blog, care a avut mereu o vorba buna pentru mine, care m-a sustinut si atunci cand am ranit-o. Persoana care m-a invatat multe, langa care am crescut, care mi-a pus chitara in mana, care m-a plimbat de n ori la Bucecea si inapoi in clipe de nebunie, care m-a introdus in viata ei fara sa-mi dau nici eu si nici ea seama. E omul caruia ii datorez cele mai frumoase momente de pana acum, omul pe care il astept si care ma asteapta, omul ce a fost sincer cu mine pana la capat, omul care nu m-a uitat si care a stiut mereu ce sa-mi spuna.

Sper sa nu uiti... eu nu am uitat in ciuda a ceea ce fac, ce am facut si ce voi face. Chiar daca nu ne-am certat eu imi cer scuze pentru ca am de ce sa-mi cer mii de scuze. Vorba reclamei: Merci fiindca esti tu!



Asta e pentru tine...







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu