luni, 6 mai 2013

Lucky Strike



Mlastina trecutului ma trage inapoi, vantul mi-a devenit dusman, corpul a incetat sa ma mai asculte. Ma invalui in instincte animalice si imi acopar pacatul cu resentimente.

Ai inceput usor, cu atentie, la fel ca sarpele ce se incolaceste  imprastiindu-si dulcele venin pe pielea alba. Apoi, cand am cedat treptat, treptat, sedusa de dorinte gresite si firesti, ai continuat sa ma musti mai apasat pana mi-ai intrat in sange si te-ai oprit acolo. O clipa de prostie cand mi-am sfasiat carnea si mi-ai intrat fara sa te mai gandesti in oase... ultima data veninul mi-a inlocuit maduva spinarii. Dar am ramas cu ...cu ...cu un As in maneca! Am muscat din marul otravit, m-am condamnat la foc, dar pot sa-ti ruinez prezentul.

Ma intorc cu drag la suferinta mea, sangele imi clocoteste si vanataile ma dor... si tot ma intorc inapoi luand si luand cata durere pot.

4 comentarii: