duminică, 13 aprilie 2014

Rupti

Am cusut doua papusi. Am unit doua fire.
Le-am rupt apoi brutal de mai multe ori. Rezultatul testului a fost unul previzibil. O papusa se destrama iar cealalta ramanea intacta. Am reluat experimentul iar de data asta papusile pareau inseparabile, asa ca am pus un ac intre ele in incercarea de a-i separa, insa nu a fost destul. In cele din urma am reusit, dar papusile s-au distrus reciproc in aceeasi masura aratand deplorabil.
Am unit doua fire, unul de iarba si unul de sarma si au format o coronita. Pe coronita am atasat flori. Am pictat sarma. Si s-a distrus in timp singura. De ce? Pentru ca legile naturii nu ne permit sa iubim fara a fii distrusi, sa creem fara a distruge.
M-am gandit la asta in timp ce ma intorceam acasa de la bica avand burta plina si bani in buzunar. Intr-o alta zi acei bani m-ar fi asigurat un moment de fericira. Atunci nu au putut cumpara nimic din ceea ce imi trebuia, pentru ca banii nu pot reconstrui ceva ce nu au fost capabili sa cladeasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu