vineri, 11 ianuarie 2013

Look at me

Sta in fata mea sfidatoare fumandu-si dramatic tigara, privindu-ma cu ochii spalaciti, imbracata in negru. Tot corpul ei emana eleganta, ficare gest ma domina, privirea ei imi umbla in creier. Parul e de o nuanta inchisa de roscat, buzele ii sunt rosii , machiajul impecabil, hainele negre ii scot in evidenta trasaturile. Tigara pare interminabila, rautatea si puterea din ochii ei sunt greu de ignorat, mai mult nu pot vedea in privirea cu urme verzui. E inchisa, dar nu imposibil de inteles.

Eu stau speriata, afectata si umilita in fata ei. Ma simt dezgolita, judecata, rusinata. Un val de sentimente nesigure ma cuprinde si ma dau usor de gol. Vreau sa plang. Ma abtin dar lacrimile imi curg deja fara sa-mi fi dat seama. Ochii ei devin tot mai verzi. Tipa. Ma cutremur si imi ridic capul incercand sa o privesc in ochi. Ma apropii, se apropie. "Uita-te la mine!" imi sopteste afectat. M-am uitat in ochii ei si m-am vazut pe mine.

 "Asta esti tu, Andra. Asta e o oglinda in care te uiti si te vezi asa cum te vad ceilalti". Asa sa fie?


2 comentarii: