marți, 1 ianuarie 2013

Holly night

O mie de chipuri, o mie de stele, o mie de minciuni, o mie de sentimente. Asa ar putea fi descrisa seara ce i-a unit in Sfanta Taina a Timpului pe 2012 si 2013.

Surprize peste tot, iubiri implinite, dezvaluite zgomotos sau in soapta, frica de a pierde, frica de noi. La inceput am venit gandindu-ma la nimic si am plecat indopata. Seara in care mi-am aratat minima demnitate, seara in care un "Te iubesc" schimba cursul anului, seara in care necunoscutii isi impart creierele, in care mi-am dat seama ca nu respir degeaba.

Multumesc serului nostru magic ce ne-a unit in asta seara, multumesc dudei ce s-a trezit in lipsa mea, multumesc piticului cret pentru curaj, multumesc vulpitei pentru ca mi-a aratat ca se poate, multumesc celui ce m-a facut sa ma simt frumoasa, multumesc celei ce mi-a aratat ca sunt frumoasa, va multumesc voua. Stiti ca sunteti voi?

"La multi ani!"  urasc urarea asta. Nu vreau multi ani, il vreau pe asta!

Un comentariu:

  1. o mie de ani in intuneric o mie de incercari esuate o mie de chipuri uitate asta este ceea ce e interesant ca cifra 1000 la mine e tristete dar ceea e important nu e, daor 2 + 1 face trei si nimic nu poate schiba asta daca faci 1 + 2 e la fel ca si destinul care merge in linie dreapta chear daca nu crezi in el si chear daca il schimbi borba asta zice ca finalul e la fel in cazul asta vreau sa traiesc 3000 de ani cifra care ma face fericit dar nu norocoasa pt ca in 3000 de ani norocul nu conteaza doar fericirea :P

    RăspundețiȘtergere